27 Aralık 2013 Cuma

Yoğurt Mucizesi

Birçok bayan gibi cildimdeki kahverengi lekelerle uğraşıyorum. Sivilce izleri, güneş sonrası tüm yüzümde yer yer açık kahverengi çil benzeri lekelere dönüştü. Ne yapsam ne kullansam derken, doğal birşey olsun diye araştırdım. Geçen günlerde yoğurt mucizesini karbonat ile birleştiren bir maske uyguladım. İki kez yaptım ve artık düzenli yapacağım, çünkü ilk denememden sonra bile fark edilir bir değişme oldu.
Tamam hemen lekelerimin hepsi gitmedi, ama cildimde canlılık, yumuşaklık başladı bile. Karbonatın kabarmasını göreceksiniz  ve yüzünüze sürdüğünüzde cildinizde ufak sızlamalar hissedebilirsiniz. Ben hassasiyet hissedince yıkadım, fazla uzun tutmadım. Lekeler için, cildinizin canlılığı için doğal bir şeyler denemek isteyenlere tavsiye ederim.
 Peki nasıl hazırladım bu maskeyi?
1 yemek kaşığı yoğurt, 1 çay kaşığı karbonat ve 1 tatlı kaşığı mısır ununu karıştırıp temiz cildime sürdüm.
Memnuniyetinizi paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder