20 Ocak 2014 Pazartesi

sen misin sahibi bu şehrin?

Bugün yaşadıklarınızdan sizi etkileyen, altını çizdiğiniz cümle neydi?
Bu sabah işe giderken,  arabada her zamanki gibi radyo dinliyordum. Özellikle sabah radyo dinlemeyi çok severim. Tek erken uyanan ve işe giden ben değilim diye mutlu oluyorum. Müzikten sonra tatlı bir ses tonu ile şu cümleleri duydum. “…insan istese 4-5 dakika içerisinde duygularını, ne düşündüğünü anlatamaz. Ama bir şarkı ile ne çok şey anlatılıyor.”
 Çok doğru diyerek çizdim bu cümlenin altını. Melodinin gücü tartışılmaz. Sözler boyut değiştiriyor müzik ile birleşince, dinlediğinde her insan başka köşelere gidiveriyor. Ritimler ruhumuzda dolaşıyor, her kelime dilimize akıyor.
“..sen misin sahibi bu şehrin?
Bütün sokaklar sana çıkar..”

Son günlerde en çok dinlediğim ve çok şeyler anlatan güzel bir parça bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder